SALAD QUINOA MEDITERRANEAN

 Sihat, mudah dan sangat sedap, salad quinoa Mediterranean segar ini disatukan dengan cepat dan menjadikan lauk yang sempurna untuk begitu banyak makanan (atau lebih baik lagi, makan tengah hari atau makan malam yang enak dan tanpa daging)!

Salad Quinoa Mediterranean



Setelah memposting perapan daging yang enak ini beberapa minggu yang lalu, saya mempunyai soalan mengenai salad misteri itu di latar belakang gambar.

Sebilangan daripada anda yang hebat dapur meneka bahawa ia adalah salad quinoa Mediterranean! Cara untuk meneruskannya. Lima juta mata bonus untuk anda!

Dan apa itu salad quinoa kecil yang indah.

Bukan hanya sederhana, sederhana, tetapi penuh dengan sayur-sayuran yang enak, tekstur rangup, dan rasa yang lazat.

Pakaian itu? Ya, anda akan mengambil masa sekitar 3 1/2 minit untuk bergoyang.

Saya katakan, salad quinoa Mediterranean ini adalah lauk musim panas yang sempurna.

Salad Quinoa Mediterranean



Atau mungkin makan tengah hari yang sempurna (atau sarapan ??)? Saya, untuk satu, telah makan salad ini beberapa kali untuk makan tengah hari ketika saya menimbun sisa makanan dari makan malam.

Ya, saya penimbun yang tinggal. Dan walaupun saya tidak semestinya bangga dengan kenyataan itu (kerana Brian dan anak-anak harus berusaha sendiri), itulah sebenarnya.

Sisa yang baik wajar ditimbun. Saya sebenarnya seolah-olah menghormati mereka dengan melakukannya.

Rasionalisasi yang terbaik. Saya tidak akan pernah memberitahu di mana tempat persembunyian peti sejuk rahsia saya. Tidak pernah.

Salad Quinoa Mediterranean

Salad quinoa Mediterranean ini sangat lazat disajikan dengan hidangan panggang sederhana (seperti daging babi lembut ini atau ayam panggang bawang putih lemon).

Ia juga hebat dipasangkan dengan tenderloin babi panggang atau ayam bakar.

Dan tentunya ini adalah pilihan yang bagus untuk potluck atau BBQ anda yang seterusnya di mana anda mesti muncul dengan salad.

Anda tahu, itu tidak lama dahulu ketika salad quinoa di potluck anda setiap hari akan disambut dengan keraguan dan sedikit pandangan, tetapi saya rasa saya boleh mengatakan bahawa dalam kebanyakan situasi sosial sekarang, salad quinoa adalah pilihan yang sangat kuat untuk dibawa.

Comments

Popular posts from this blog

MEDITERRANEAN QUINOA SALAD